God morgon!

Sorry för dålig uppdatering igår. Hade mycket för mig hela tiden..

Vid 10:30 hade jag körlektion till kl 12:00. Det gick jätte bra, tränade lite allt möjligt, men hon visade mig att det är typ höger regeln precis över allt. : ) Så vad man ska tänka på etc. 

Efter det cyklade jag snabbt till pizzerian för att köpa mig en nyttig sallad till lunch, då jag skulle vara barnvakt direkt efter trafikskolan. När jag ätit var Julia redan vaken, satt och lekte med henne till Jesper också vaknade. Då blev det promenad för att möta Josefin, vi var i parken och på stan med dem! Det var riktigt roligt att se Jesper springa runt, runt och skratta och ha sig :) Julia där emot, sov under hela "utflykten". 

På kvällen blev det färgning av kusin Josefins hår och ögonbryn. Har tagit lite bilder. Så ni får själva avgöra hur snygg hon var/är. Haha. jag lovar att hon skällde ut mig när hon fick se färgningen av ögonbrynen. MEN hon sa att jag skulle vara noga att täcka ALLA hårstrån, det gjorde jag också... HAHA

Sen efter allt stohej med det där, såg vi två och Birkon på Street Kings, den var helt okej.. Tyvärr var man så trött på slutet av filmen.. Så det blev läggdags direkt när den slutade :)
  

Josefin under färgningen --->

   

                                                                                     


Josefin när ögonbrynen är färdiga ^_^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0