God eftermiddag

Nu på förmiddagen har jag spelat lite Xbox 360, gått och plockat och duschat. Inget speciellt har hänt. Snart kommer mamma och Mats och hämtar mig.. Ska åka och handla lite gott tills ikväll.

Såg att det var Let´s dance premiär ikväll. Ska ni se på det?
Blir nog så att jag ser på det. Har nog inget annat för mig. Det finns ju sällan något bra på teven längre. Men så är det väl alltid såhär i början av året?

Det är så mycket som händer i mitt liv just nu. Jag skulle så gärna vilja spola fram tiden 2 månader. Se om det blir så som jag vill att allt ska bli. Spänningen gör mig galen, jag är så spallig hela tiden, men längst ner i mig är jag så sjukt nervös inför både körkort, arbete etc. Hmm..

Jag hoppas att det går bra och slutar som jag vill. Det känns som att några runt om kring mig kommer bli besviken på mig om jag inte lyckas. Men jag ska försöka koppla bort det och göra allt på mitt eget sätt, alltså - vara mig själv.

Har blivit så stark i mig själv det senaste året. Många har sagt det till mig, men det är nog inte så jätte länge sen jag märkte det själv. Mycket är tack vare min underbara mamma och min underbara sambo.


 
Om jag inte skulle ha dig i mitt liv, tror jag inte att mitt liv hade sätt ut såhär idag.
Jag är så glad över att ha dig i mitt liv, du är mitt allt!

Jag kommer aldrig sluta älska dig!
Jag älskar dig min älskade Michel Daniel Palm


En bild på mor kommer upp senare.
Hon är en jäkel på att lyckas försvinna när kameran är framme.
: )

Kommentarer
Postat av: linda

Å fy farao. Då kanske man inte ska räkna med ett svar då! Kul att du fick komma på intervju! :)



Ja, för skruttan. Dagis för hela slanten. Jätteroligt jobb, men kass lön och det är kasst att aldrig veta när man får jobba eftersom jag går som "springvik" så jag leter flitigt efter nåt annat.

2009-01-09 @ 17:32:17
URL: http://vecka.blogg.se/
Postat av: Erica

haha min mamma är också väldigt duktig på att försvinna så fort kameran kommer upp!



Sänder en stärkande kram till dig hjärtat!

2009-01-09 @ 22:27:45
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0