God eftermiddag

Vaknade av att pappa ringer på hemtelefonen. Han och Marie-Louise undrade om de fick komma på fika :) Självklart sa vi. Så det var bara att hoppa upp ur sängen, slänga på sig kläder, tvätta ansiktet och borsta tänderna :P Haha.

De tog med sig kanelbullar, riktigt stora :) Smarrigt, men lite svårt att få i sig direkt när man vaknat. Haha. Vi tittade foton från Egypten och satt och pratade. Trevligt, trevligt.

Min dag blir nog så lugn som den bara kan bli idag. Har spelat lite Xbox 360. haha jag har fastnat där. Birkon fick ett spel av Madeleine i julklapp - Fable 2. Tyckte det verkade jätte trist förut, men nu, jag tycker det är skit roligt :)
Men tyvärr har jag suttit i fängelse nu i 10 år och min unge vägrar prata med mig och gubben är spårlöst borta. Så vi får se hur det går :P Haha

Hoppas er helg har varit bra hittils!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0