Fy fan, aldrig mer!!!

Som jag skrev i tidigare inlägg, så har jag mått riktigt skit under kvällen..
För ungefär 20 minuter sedan så tog jag mitt första blåss på ungefär 27 -28 h.

Det var det värsta jag någonsin gjort. Jag fick nästan springa in på toaletten, fick en rejäl rökhosta och kräktes massvis. 20 minuter senare (nu alltså) sitter jag här, mår värre en vad jag gjorde innan. Men nu är jag nästan 100 % säker att jag inte tänker röka mer. För så här dåligt mådde jag ens inte när jag rökte första gången i hela mitt liv...

Jag avgudar Birkon som inte har rökt på snart 48 h. Riktigt stolt över honom. Nu ska jag med vara så duktig, för inte tänker jag kräkas igen, för att jag var dum i skan och rökte. Aldrig mer.

Nu ska jag fan hålla detta också!!!  Vad jag ångrar att jag tog det där blåsset.

Ska lägga mig i soffan och se en skräckfilm nu, sen sova.

Förresten, ni som aldrig rökt, börja aldrig!!!! Bara skit med det.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0