Fredag

Nu sitter man här vid datorn igen :)
Kom precis hem från mor, åt middag där, pasta skinksås, hur gott är det inte :)  Blev ju en promenad både dit och hem också, så det var perfekt!

Sitter och väntar på att Birkon ska komma ut ur duschen, så ska jag försöka orka sminka mig. Man vet ju aldrig med oss om vi vill ner på stan senare ikväll. Skönt att ha allt klart isf.

Snart borde Josefin komma också.. Hon stack hem och åt under tiden vi var hos mamma. Vi har spenderat dagen på stan. Riktigt kallt ute, följde med Josefin när hon åt tonfisk sandwich, sen shoppade vi ju vår dricka tills kvällen också. Underbara kusin Johan körde oss både ner på stan och hem! Helt fantastiskt!. Riktigt otrevlig personal där hon åt. Vi satt typ och pratade om otrevliga kunder och hur irriterande vi tyckte det var med otrevlig personal. :P

Ne nu har han kommit ut, så nu ska jag gå och sminka mig!
Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Erica

Alla är i färg från början, sen fixas det i photoshop :)

2009-01-16 @ 22:04:49
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Dagarna brukar jag oftast spendera med jossan och det gjorde jag även den dagen :D



Vet du, jag skäms. Jag och Josefin mötte Birkon och jag kände inte igen honom! Josefin hälsa och sen när vi hade gått förbi varandra så slog det mig att det var han! Du får hälsa och be om ursäkt. Vet inte, han kanske inte känner igen mig heller :P Men dum kände jag mig iaf :D

2009-01-16 @ 22:15:50
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0