Första körlektionen på 1½ år.

Godmorgon!

Idag är man uppe med tuppen.. Ska ner till körskolan. Första lektionen på 1 ½ år. Var ju där en gång innan min mage började krångla igen. Så är faktiskt lite nervös nu när jag ska tillbaka, men det går nog så bra!

Natten var hemsk, verkligen hemsk!
Gick och la mig redan vid 22:30 tiden, till och med lite innan. Klockan 02:00 är jag fortfarande vaken. Ursh va dåligt jag mådde. Birkon kunde inte heller sova, men han kunde ju gå upp, han kan ju sova ut idag.

Hatar att inte kunna sova om man ska någonstans, man blir så stressad. Ursh.
Men nu sitter jag här, gäspar som en galning, det som är bra är ju att jag kommer nog komma i säng tidigt i kväll!

Hoppas alla får en riktigt bra dag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0