Fickparkera är lätt.

Kom precis hem från mamma.
Åt lite middag där och sen var jag så tråkig och började göra teoriprov över internet. Nu har jag klarat 3 delar iaf. Så ska försöka hinna klart del 4 idag också.

Gick jätte bra att köra idag, tränade lite vändningar, fick se hur man kunde göra på olika sätt etc. Det var kul. Men det roligaste har ju faktiskt varit att fickparkera, jag vill göra det igen, så lätt om man vet hur man ska göra :P haha

I morgon är det gillinge. Är inte så nervös längre. Är väl för att alla säger att det är ganska lätt, att det är bara att lyssna och göra sitt bästa + att det är roligt. Alla säger att det är roligt, så nu vill jag med säga till andra att det var roligt :P Men just nu har jag ingen aning om det är det eller inte.

Ne nu ska jag fortsätta plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0