Det var riktigt roligt.

Nu har jag äntligen varit på gillingebanan och fått min egen uppfattning om det.
Jag tycker, ordagrant att det var riktigt roligt!

Som Linda sa, det är inte sån stor chans att du blir första förare av alla bilar. 1 av 8. Men tror ni inte att jag blir det? Haha. Tur som var gick allt som det skulle, så det var inga problem. Likaså hade jag väl hoppats på att få köra med en tjej, men det blev en kille. Men det funkade ju riktigt bra iaf?

Trodde inte att det skulle vara så jätte skoj. Men det var det.
Speciellt att gasa upp till över 70 km/h och dra in parkeringsbromsen :P Woho, massa snurr!

Det gick bra mycket bättre för mig än vad jag trodde. Är riktigt nöjd, behövde aldrig göra om en uppgift, som ett par andra fick göra. Jag var faktiskt ända tjejen som slapp göra om :) Woho, skryter lite ;p Av den anledningen att jag trodde jag skulle ha varit än av dem som fick göra om.

Jag hade ingen aning att man var tvungen att köra själv den första 1½ timmen. Vilken härlig känsla det var. Första gången man har hela ansvaret och får sitta i bilen helt själv.

Det var en stackare i min grupp som det inte alls gick bra för. Tyckte så synd om henne. Att hon ens åkte dit. Hon visste inte hur man växlade, körde hela tiden på 1an, eller, om det inte var ettan var det trean.. Det gick inge vidare att starta md trean, som ni kanske förstår. Läraren tröttnade när hon kom i 35 km/h när hon skulle köra minst 70 km/h. Men han lät henne köra en gång till, fast när han satt med i bilen. Men det gick inte, så hon fick åka hem. Förlora 1500 kr och sen förstår jag inte varför hon ens åkte dit.. Men det är en annan historia, som min lärare på gillinge sa var fjärde minut.

Var hemma vid halv 4 tiden, så efter det har jag bara tagit det lungt, sätt på film. Bland anna Björn Gustavsson - Ett livsverk. Riktigt bra var den faktiskt. 1 h 30 min gick riktigt snabbt.

Så nu är jag ett steg närmare körkortet. Bara två gupp kvar.


Björn Gustavsson - Ett livsverk




Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0