Äntligen avklarat

Nu är jag hemma efter arbetsintervjun.
Det gick bra, han lät positiv hela tiden och i slutet av intervjun sa han "vi kommer ses mer i framtiden".
Men fick inte veta om jag fick arbetet eller inte, för han ska intervjua ett par stycken till.. Men någon gång nästa vecka.

Han sa i början av intervjun att det var över 250 st som hade sökt och att han hade valt ut 7. Så jag är rätt stolt faktiskt. Tog mig ju ändå långt, hur det en går. Men man hoppas ju på det bästa.

Var riktigt nervös när jag gick in på jysk, självklart är jag där alldeless för tidigt som vanligt. Så tog en sväng in dit. Men det gick över när jag träffade Sofie :) Underbara flicka ^^

Efter intervjun stack jag och köpte fotoalbum till studentbilderna.. Tyvärr räcker det inte med de två albumena jag köpte. Haha, hur mycket har jag framkallat egentligen? Men ska skita i att sätta in dem som är mindre bra. Så får vi se om det kanske räcker :)

Nu har älskligen kommit hem också, så nu ska vi spela lite Xbox360 sen blir det fortsätta att sätta in foton i albumet :)

Have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0