Äntligen är jag igång!

Woho, nu har jag varit och tagit min första körlektion efter 1½ år.  Jag körde med en ung tjej som heter Linda. Hon var fruktansvärt trevlig och jätte bra lärare! Det var en som hade krockat med hennes bil där vid jul så hennes var på lagning, så idag fick jag köra en saab, tydligen samma som jag körde för 1½ år sedan. Hade för mig att den var röd, men den hade tydligen varit grå :P haha

Det gick jätte bra för mig. Var ju en testlektion idag, vi testade alla grunder, startade i kvisthamras brantaste backe och jag lyckades på engång. Något jag aldrig har gjort förut, startat i en hög backe alltså.  Det var så himla roligt. Vi pratade och skrattade massvis, tänkte knappt på att jag körde. Roligt när man har ungefär samma intresse så man har något att prata om, vårat huvudämne blev inredning :)

Så nu är allt bokat.

Vecka 4 och 5 - Intensivkurs
29/1 - Gillinge
11/2 - Teori


Jag hoppas att allt flyter på som det ska nu och att jag inte kuggar på något. Teorin blir nog svårast för mig. Men shit va jag ska plugga!




Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig är det helt tvärtom, har lätt för teori provet, men svårare för uppkörningen! Men om du bara tar det lugnt så kommer du att lyckas!:*

2009-01-07 @ 15:25:48
URL: http://www.blanchett.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0