Allerta jag

Idag har jag som sagt varit barnvakt och sedan var jag på möte på stan.
Passade samtidigt på att springa i lite affärer. Köpte mig ett svart fint linne med svarta pärlor.

Efter det spelade jag och Birkon lite Xbox, tills vi åkte till granngården med mamma. Eller jag körde ^^ Gick faktiskt bra. Förutom att mamma var överdrivet orolig idag, haha.

Sen blev det bara att sätta igång med middag, tacos, igen.. Inte många dagar sedan..

Vid sju tiden kom Josefin. Vi tre hade en mys kväll med chips, dipp, chocklad, bullängd. Haha ja hur mkt onyttigt som helst. Men man måste ju ha lite gottis när man ska se på film i över fem timmar! HAHA.
Vi såg på Arn 1 och 2.

Josefin och jag har våran vanliga otur. Igår hälde jossan ut vatten på golvet och soffan.. Jag hade ur russin över hela soffan.. Idag självklart fortsätter oturen... Chocklad, massor av smällt chocklad på min älskade soffa. Men skönt som var fixade vi bort det, relativt snabbt! Haha.

I morgon får jag sova ut, första dagen på heeela veckan!! Underbart. Så ska bara ha det trevligt sen blir det en power walk med josefin. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0