2009

Mitt första inlägg år 2009 1 Januari.

Gårdagen var fruktansvärt bra. Jätte god middag med trevligt prat med familjen. Senare på kvällen körde Kalle ned mig och Birkon till Anneli. Där var det folk, alkohol, musik, prat och massa skratt. Blev lite dans också.
Jätte trevligt. Förutom att när jag precis har kommit och ska göra min första drink, så ska jag skära upp lime. Tror du inte att kniven slinter och skär upp mitt fuck you finger. Så Anneli springer och hämtar papper, plåster och någon super salva. Så idag ser det riktigt bra ut. Men fy fan va det dunkade!

Vid 00:00 var vi redo för att avfyra våra raketer. Helt galna var dem. Den första Birkon avfyrade åkte rätt på lägenhetshuset, den andra hade vi turen med att få upp i luften iaf. Men den tredje var sjukt nära människorna som stod och tittade.

Birkon fick utskällning av en gubbe där, skrek och frågade vad fan han höll på med, varför han inte gick längre ifrån.. Han gick faktiskt iväg från människorna, så att det inte skulle ske någon olycka, MEN han kan ju inte rå för om raketen inte åker upp i luften.. Men vi hade trevligt där ute i alla fall.


Sen blev det efterfest hos Anneli.  Ska sno lite bilder från gårdagen av Anneli som jag ska lägga upp här.. Självklart så glömmer jag kameran hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0