:-:

Igår hade jag och Birkon tänkt se BOLT. MEN, det blev ju inget. Av den anledning att det går inte att bränna ut den. Jag fattar inte, om man sätter in en DVD - R skiva så säger den att det är en CD-R.

Om vi sätter in en vanlig dvd skiva i datorn, som är köpt, kommer inte den upp eller fungerar. Allt som har med DVD att göra har min dator spottat ut.

Men varför går vanliga CD-R skivor? Jag är så fruktansvärt irriterad och nu blir det väl så att man blir illa tvungen att köpa en ny dator... Något jag verkligen inte vill köpa nu!

Har omformaterat datorn idag, för att se om något har blivit fel. Som kanske kunde återställas, men icke. Birkon har suttit hela dagen för att försöka få igång den igen..

Det verkas som att min tur börjar försvinna nu, haha.



Över till något helt annat.

Why, Why, why? det är något jag undrar över. Det känns som att detta är slutet.

Just nu har jag ingen ork för att ta tag i det, har så mycket i huvudet just nu. Så det får bli som det blir med det.
Men jag hoppas innerligt att jag har fel, angående slutet av denna historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0