Underbart!

Nu har jag äntligen en fungerande dator här hemma!
Tack underbara Fia för lånet, ännu en gång!

Igår blev det party, riktigt trevligt hade jag.
Folk kom och de gick.

Det var; Jag, Birkon, Johan, Fia, Per, Mikaela, Liss, Anneli och Mia.
De flesta gick ut, till mobergsbar.

Men för mig och Birkon blev  det ingen utgång, blev sent här hemma med Johan & Fia istället. Snart fyller ju Fialuttan 18 år :) Wohoo. Vad man längtar. Fia och jag hade iaf riktigt trevligt, tog ett par shottar, pratade om allt från djur till sex & samlevnad. Mycket skratt och en kväll man inte kommer glömma på länge.

Birkon & Johan pratade och gjorde sakerna de jämt gör. Som att slå ned varandra på golvet och prata slagsmål.

Något nytt var väl att Birkon skulle visa ett par Kung fu-grepp. I ett av greppen ingick en kniv. Jag och Fia trivdes inte med att ha den i bilden. Men lyssnade dem på oss? Icke! Haha.
De gillar att leva lite farligt.


Bilder kommer senare. De få som togs av mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0