Så skönt

Underbart! Nu är jag äntligen klar med alla teoridelar på trafikskolan! Så nu slipper jag känna pressen att jag måste göra klart dem innan onsdag :)

När jag var färdig för att ta en promenad hem, frågar min trafiklärare Linda om jag ville ha skjuts hem. Vem är galen nog att tacka nej? Inte jag iaf.

Skulle egentligen ha tvättat hela eftermiddagen, men det blev så krångligt. Ta upp all tvätt till mamma, de skulle åka och handla, hämta Ronja etc. Så får ta det i morgon!

Är helt slut, hungig och ont i huvudet. Så för mig blir det bara en lugn kväll här uppe i huset. Kan vara skönt det också, speciellt nu när man inte har träffat dem så mycket den senaste veckan.

Ne nu ska jag gå och titta maten. Kycklingfilé med potatisgratäng! Yammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0