Nytt soffbord :) I like.

Har blivit dåligt med bloggande de senaste dagarna. Men nu är jag tillbaka igen!

Idag har jag skrivit papper med rusta, börjar inte arbeta för dem förren den 30 Mars, så jag får ha det lite ledigt ett tag till. Men riktigt roligt att veta när man börjar :)

Hittade ett soffbord idag också, som jag åkte och köpte. Har inte velat ha ett soffbord förut, för att jag har haft mina två stora fotpallar. Hade tänk köpa en skiva som man lägger på pallen så man kan ha det som bord också. Men det blir aldrig av. Så idag köpte jag ett soffbord, som jag föll för direkt =)

Så blev precis klar med ihopsättningen! Riktigt nöjd är jag. Tycker väl inte att det såg så snyggt ut på bilden, men det får funka!



Bena ser SÅ vita ut, när man tittar på dem "på riktigt" så är det inte så där ljust. Men men.. Jag tycker det ser riktigt snyggt ut nu när man kikar in i vardagsrummet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0