Min favorit av våra håruppsättningar.

   

Jag älskar att den är stilren i fram o inbakade flätan är fantastisk när den inte är rak.
Sen kommer ohyran, hur stort som helst.
I LOOOVE IT!

Det är så roligt att umgås med Josefin.
Hon håller ofta på med mitt hår och fixar och trixar.
Ibland har jag sminkat henne etc, men aldrig gjort något med hennes hår.
Eller, jag har färgat det, torkat, fönat och borstat... Men inte gjort något mer avancerat.
Idag testade jag, hade först inga ideér men sen blev dem bara fler och fler.
Det är kul att bolla ideér med någon, ibland har man ju en frisyr i huvudet,
men som kanske är omöjlig att testa på sig själv? Åh, detta var en jätte trevlig kväll!
Tack kusin Josefin.

Tänker bjuda på ett super fint foto på Josefin som jag har tagit:
(Jag föredrar den i färg, men Josefin ville ha den svart/vit idag så jag lät den vara så).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0