Min dag.

Idag har jag varit ute med Josefin & Joel.
Först gick vi och köpte en sallad till mig, som jag åt nere i socitetsparken. Medans Joel springer runt och leker! Vi hade riktigt mysigt. Även om både jag och Josefin kurade in oss i Joels filtar för att försöka hålla oss någelunda varma.

Efter det gick vi och matade fåglarna. Det var nog mer roligt för fåglarna än för oss. HELT galna var dem. De bet i byxorna, i vagnen, de stod på våra fötter. De var till och med UNDER vagnen. Heeelt galna. Fåglar precis överallt. Joel var nog den som var minst rädd av oss tre, men även han blev rädd och hoppade upp i vagnen för att slippa dem! HAHA.

Får ju inte glömma att nämna en jätte söt liten kille, på kanske 4 år som blev väldigt förtjust i mig och Josefin. Han var riktigt gullig och glad. Han var mer med oss än vad har var ute och lekte. Riktigt söt var han.

Väl när man kommer hem sitter man i soffan och försöker värma sig. Sticker i hela kroppen, hade ingen känsel i fötterna och fingrarna.. Nästa gång ska jag banne mig sätta på mig termobyxor och min peak jacka. Som verkligen är rejäl.

Men nog om det...
Nu sitter jag uppe i huset. Tog en promenad upp för ett par timmar sedan. Så istället för att sitta ensam hemma, blev det mys här uppe. Så det blir att jag sover kvar här!

Sist jag sov här var när jag och Birkon blev nedslagna, det var cirka 2 veckor innan jul. Gaaalet länge sedan ^_^
Förr sov man ju här 1 vecka i månaden.. När vi fortfarande bodde på domherren, men så är det ju inte längre.

Ne nu ska jag gå och umgås!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0