Lämnat in min dator.. [igen]

Har inte blivit mycket bloggande på senaste.

För det första har jag inte alls mått bra. Har varit allmänt nere.. Det var länge sedan jag mått såhär.
Men nu börjar allt kännas bättre igen..

För det andra så har jag fått lämnat in min dator [IGEN]. Denna gång är det fel på DVD-brännaren. Inte bara brännaren, utan allt med DVD. Går ens inte att spela en köpt DVD-skiva. Så från och med igår, så kommer jag vara utan min dator i 4 veckor. Saknar den redan! Men i morgon ska jag låna Fias (extra dator) i cira 2 veckor. Jätte gulligt av henne.

Man behöver ju datorn till såå mycket.

Till exempel, så idag skulle jag gå ned på stan och köpa sallad. Hade bara 38 kr på mitt konto. Så behövde överföra pengar från ett annat konto till mitt vanliga konto. Inte fasiken gick det. Hade ju ingen dator. Tur som var fixade jag det på annat sätt. 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0