Heldag med Julia & Josefin

Dagen har varit riktigt härlig!

Började med att jag gick iväg för att vara barnvakt åt lille Julia. Har inte träffat henne på över 2 veckor. Va hon har växt, idag tog hon 6 hela steg :) Sist jag träffade tog hon ett och föll ned på golvet. Så sött.

Sen tog jag mig en liten promenad hem till mig med henne. Istället för vagnen tog jag deras nya bärsele. Riktigt praktiskt! Plus att man får ju 10 kg mer på kroppen, så man tränar ju =)

Väl hemma hos  mig ringde jag kusinen. Vi tog en promenad med Julia ned på stan. Där vi skulle testa nya "Semlerian". Tyvärr var det en skylt på dörren, där det stod att det har gått så bra att semlorna tagit slut.
Så i morgon efter körningen på trafikskolan ska vi försöka oss dit igen :)

Kvällen har bjudit på film med Josefin, The eye och sedan har vi gjort håruppsättningar på varandra. Jag blev riktigt nöjd med en som hon gjorde på mig. Trivdes riktigt bra i den och riktigt snygg! =)
Ska lägga upp en bild sen =)

Nu kom gubben hem, riktigt röksugen är han. Så ska väl följa med ut =)

Ha en fortsatt trevlig kväll. Själv ska jag när som helst sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0