Gaaaaaaaah

Kom precis hem från Joels 3 års kalas.
Han har blivit så stor, känns inte som att det var 3 år sen man såg honom första gången.


Just nu är jag riktigt irriterad.
Varför alltid dumma kommentarer när jag ska köra? Varför?!
Inte konstigt att jag undviker att fråga om man får köra hemma.


Men vill ge en stor PUSS åt mamma som har förändrats så mycket.
Du låter mig köra, nästan jämt, idag blev det fyra vändor. Du vet inte hur glad jag blir då.
Sen när du säger att du tycker jag kör riktigt bra och att du inte är rädd när du sitter bredvid.
Underbart. Då vet man att man är kör bra.


Men bara för att du säger att jag kör bra, så behöver jag fortfarande köra massvis nu innan uppkörningen.
Mörker körning är också viktigt att få köra. Något jag inte har gjort så ofta.


Först trodde jag att han skämtade när han började med kommentarerna. Men när jag tagit bilnycklarna förstod
jag att det var inget skämt. Då sa jag till Birkon, jag vill inte köra längre. Kul att köra när man vet att
han tycker det är så krångligt att fixa en stolsändring... Bara för att jag är kort!

Suck! Ibland blir jag bara så besviken.


MEN JAG KOMMER KLARA DETTA KÖRKORT IAF. Kanske blir lite dyrare, men vad gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0