Försvinna ett tag, vore bra.

Just nu har jag inte lust med någonting alls.
Det känns som att allt rasar, spelar ingen roll hur mycket jag tror på mig själv.
Jag vet att jag kan, men endå skiter det sig.

En sak jag avskyr är att ALLA säger; du måste tro på dig själv. Men när jag GÖR det så skiter det sig ju. Klart man slutar tro på sig själv efter ett tag.

Känner bara för att skrika rakt ut.

Varför? Varför just nu..

Har funderat på att åka upp till Överkalix, så ska kolla lite flyg etc.. Se om jag kan lösa mina problem där uppe.
Kanske är bra att komma iväg ett tag? Från "den verkliga värden".
Där uppe slappnar man ju verkligen av i alla fall.

Men just nu vet jag inte in eller ut.
Jag skulle bara vilja försvinna ett tag. För just nu orkar jag inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0