Fettisdagen.

Idag är det fettisdagen :)

För första gången i hela mitt liv håller jag på att bakar semlor.  Jag & mor min! Kalspadersemlor dessutom!
Vanliga semlor är inge vidare, enligt mig.

Kommer ihåg när mamma arbetade på något ställe och bakade massa semlor. Men då hjälpte man ju henne enbart med grädden och florsockret uppepå.

Så nu är bullarna på jäsning, då passar man på att sätta sig här vid datorn!
Ska bjuda på lite bilder sedan, när allt är klart! Så ska ni få se hur bra man lyckades ^^

I eftermiddag ska jag ned till trafikskolan och lära mig lite miljö. Missade ju den delen under intensivkursen, så nu ska Linda hålla en privatlektion för mig :) Perfekt!

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0