En dag att minnas.

Kan ju börja med att berätta att just nuskriver jag mitt 401:de inlägg.Trodde aldrig att det skulle bli så många ^_^

Idag har jag varit irriterad, fortfarande över hur det gick på teoriprovet igår.
Men får väl lyssna på Linda, en gång är ingen gång. Andra gången kommer jag klara det :)

Vill passa på att gratta Linda (min trafiklärare) och Joel (min kusin) på födelsedagen! GRATTIS!

Idag har jag varit på trafikskolan och kört med Linda. Hade inte direkt full koncentration idag, tack vare mitt sura humör. Kan nog vara ganska förståeligt.

Efter det tog jag en promenad till tösse. Tog en kopp te och där var både Sara och Angelica!
Riktigt kul att träffa gamla vänner, har inte träffat och suttit ned och pratat med Angelica sen ja, vi gick på Söderbykarl. Gaaaalet.
 
Vi gjorde så många sjuka saker där.
Vi gjorde bland annat en tidning som hette "sjuk nyheter". Ingen hitt hos lärarna. De tog dem, vad tror ni vi gör? Vi snor tillbaka VÅRA tidningar. Skulle göra vad som helst för att få ta i en av våra tidningar igen. Undrar vad som hände med dem?

Ja, skit kul att träffa dig Angelica! Du väckte många gamla minnen till livet!
Skulle vara roligt att vi tre kanske kan gå ut någon helg, när det passar alla? Vad tycker ni?

Ne nu ska jag gå och lägga mig!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0