En återblick.

God kväll!

Dagen har jag spenderat på jobbet. Helt okej var det. Lite folk, det gjorde dagen lång tråkig. Men då fick jag också tid att lära mig kassan i lugn och ro. Hittade faktiskt lite små saker jag vill ha :) Har aldrig hittat något jag vill ha där förut.

Birkon har varit hur duktig som helst idag, han fixade maten, gjorde rent åt Phil & Wendie, städat upp och massa annat :) Underbart att komma hem, speciellt när han har tänt massa ljus.. Mmm, så perfekt.

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig. Ska köra på trafikskolan i morgon bitti, så vill vara utvilad. En vanlig och sedan en omkörningslektion på 40 min blir det.  Egentligen ska jag ha en till lektion men Linda har dubbelbokat omkörningslektionen och den ena vanliga lektionen, haha! Får se hur det blir och går :)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0