Avskyr teorin.

Kom hem för ett tag sen från trafikskolan.
Det går riktigt bra med körningen, om jag fortsätter såhär kommer jag absolut klara uppkörningen säger Linda. Jag menar, det kan ju bara bli bättre nu, inte sämre.. Iofs så kanske jag blir så nervös så jag kuggar för det, men men..

Teorin är däremot inge rolig. Jag vill nästan kräkas på den. Har klarat ett prov idag, trodde bara det var två kvar. Men icke. repetiononsfasen måste man klara tre gånger. Sååå åååh, ursh! Men det är väl bara att hålla ut. En vecka kvar tills provet ska göras. Jag kommer säkert få göra om teorin. Jag är så slarvig när det gäller prov. Skumläser mig igenom frågan och svaren. Tar det jag tycker låter bra. Sen blir det fel. Av den anledningen att jag inte har läst noga. För alternativen är så lika, oftast bara ett litet ord som skiljer.

Så nu, ska jag logga in på min sida över internet och klara ett till prov. När jag är klar med det, får jag göra precis vad jag vill! : )

  



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0