Alla hjärtans dag.

Idag har jag och Birkon rått om varandra EXTRA mycket :)

Till exempel så pussades vi nääästan hela vägen upp til huset. Riktigt mysigt.
Sen har vi varit ute och kört lite också.

Birkon kom just hem från affären med en jätte stor ros och en vit blomma (vet ej vad den heter). Såå fint! Tack älsklingen. Jag tycker det är bra att man har en sån här dag varje år. Här hemma visar vi kärlek varje dag, men denna dag blir det så att man tänker tillbaka, på hur vårat liv tillsammans har sätt ut under dessa 5 år. Många minnen från Kårsta etc. Presenter och sånt tycker jag inte behövs. Bara att man visar lite extra denna dag. =)

Jag är så glad att jag träffade dig den 6 Juni 2003. Redan där ville jag ha dig, nu över 5 år senare är vi lyckligare en någonsin och planerar våran framtid med barn, giftemål, mycket kärlek och många roliga upplevelser tillsammans! Kan inte bli bättre!

Ne nu ska jag gå och börja med maten. Vi har just tänt massor med ljus och sen blir dt bara massa myspys!


JUSTE
I morgon blir det jobb, mellan 9:45 och 17:00, ska bli riktigt kul!
Första dagen på night mare, ska bli intressant och se hur det går : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0