15 Februari

Gårdagen var ju helt fantastisk! Tack för det älsklingen min!

Nu har jag nästan gjort mig helt klar för att sticka till jobbet. Ska bli riktigt roligt! Hoppas bara att det är rätt mycket folk så inte tiden går jätte sakta.

I morse när klockan ringde trodde jag det var Birkons. Han har ju gått upp vid 6 i veckan. Så hade ställt in mig på att få gå upp 2 timmar senare. Men icke, det var min klocka ^_^

Inatt har jag drömt så sjuka grejer, allt från att jag vägde 160 kg till att poliser stod utanför Norrköp och sköt upp mot min lägenhet. Jag hade tydligen gjort något rejält. Vad vet jag? Hmm.

Så det första jag gör när jag vaknar är att känna på kroppen och titta ut genom fönstret.

Nu fick jag syn på att det snöar också, jag vill ha vår/sommar nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0