Pet-flaskor ÖVER ALLT

Igår när jag kom till jobbet såg det ut så här på lastkajen:




Willys hade ställt sina pet-flaskor på våran sida.
Vet inte om det ä någon som har haft lite "kul" eller om det stod dåligt från början.
Sara & jag gick iaf och sa till willys personalen att ta bort det.
Vi kunde ju inte leverera ut några kundordnar när det såg ut sådär..
Stackars killarna som fick städa upp detta.

I dag när jag kom tillbaka till jobbet,
såg jag att de andra pallarna med pet-flaskor också hade ramlat, fast på willys lastkaj-sida.


Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Oj vilken röra!



Ja!! Det går så frukansvärt fort alltså. Helt sinnes!

2009-08-04 @ 15:55:07
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0