Kantarell plock.

Under kvällen har Birkon och jag varit ute och plockat kantareller :P
Gjorde det förra året med Johan & Fia, det gick ju inge vidare då, vi sa ALDRIG mera.
Men idag, shit, vi fick hur mycket som helst.
Fästingar och skit var det också.
Fy vad äckliga dem är.

Direkt när vi kom hem var det bara att hoppa in i duschen och genomsöka varandras kroppar från topp till tå.
Ingen av oss hade någon tur som var. Men de kröp ett antal på våra jackor och byxor :/
FY!

Klantig som jag är också, så när jag skulle sitta och plocka kantarellerna på en plats så ramlar jag baklänges, rätt ned i all gräs,mossa, ja allt vad det nu var. Så äckligt. Jag skriker och Birkon hjälper mig upp, haha galet.

Även om jag ramlade och fästingar var överallt så var det super mysigt.
En rejäl promenad fick vi också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0