Blev lite sugen på att blogga lite.

Har ju varit rätt dött för mig att skriva något.
Inte var det något super speciellt jag tänker skriva nu heller. Men något kommer jag nog på att skriva :)

Var ledig torsdag - fredag och det har varit underbart.
I torsdags blev det först Thun´s, handlade lite smått där, på kvällen kom Johan & Fia över, vi satt och drack lite och spelade President hela långa kvällen. Hur mysigt som helst.
Birkon & Johan fick lite återblickar i sina liv, med Ronny & Ragge. Haha, sång mässigt var det ju inte så bra. Men super kul att titta på. Hur de levde sig in, haha ja.

Igår gick Birkon & jag på stan, testade lite nya parfymer till honom men det var ju inte det lättaste om man säger så.
På kvällen blev det bara lungt..  Två super sköna dagar..

Nu jobbar jag fyra dagar, sen fyller man år och är då ledig tills på lördag.
På torsdag - fredag blir det hotell natt i Stockholm som vi fick av Mats, tack snälla du!
Blir nog att vi hälsar på Carinna när vi är där också.

Ne nu ska jag göra mig klar, tills jag ska till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Naw, va fina ni är ! :)



Ja det har jag ^^ Allt från böcker, klockor, underkläder till shoppingrunder och sprit :D Haha. Sen på måndag får jag min rosa ipod och mer presenter, så vi får väl se vad det blir :D

2009-08-01 @ 14:21:13
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Den är verkligen jätte fin den där bilden! (:

2009-08-01 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0