Var är min LÖN?!

Nu sitter jag uppe hos mamma, igår möblerade vi om hela vardagsrummet, bar upp soffan från gillestugan till vardagsrummet och tvärt om. Det blev faktiskt väldigt fint till slut! Men tungt var det och trötta var vi! Haha.

Har precis ätit middag och ska snart vandra mig hemåt.
Ska försöka hålla mig vaken tills Birkon kommer hem ikväll, men får se om jag har orken!
Har gått och lagt mig vid 10 de här dagarna. Så såver ju när han kommer :[

Jaja, nog om allt mitt! Hur är det mer dig/er?

Denna månad fyller två vänner år, hm, vet inte alls vad man ska hitta på :/

Förresten, blir så förbannad, på detta så måste skriva det.
Jag skulle ha fått min lön igår. Tror ni jag fick det? NEJ! Jag jobbade i början av feb sist. Då ska jag ha pengarna denna månad. Men ICKE! Jag behöver pengar, har 100 kr att leva på, tills när? Hmm. Ja den 25 denna månad. Om jag inte får denna lön.. Har försökt få tag på chefen, men han svarar inte. Blir så fruktansvärt sur!
Det skulle vara okej, om mamma glömt överföra mina pengar, den dagen vi sa, men ett företag??!
Vad fan....

Kommentarer
Postat av: Erica

Nä, budgivningen har inte börjat än. Folk är så sega! Han får inte tag på vissa och vissa är osäkra osv osv. Jag orkar inte vänta så vi har fixat en till visning för att sätta lite press på dom andra :P Höhö.



Sen var det en kärring på visningen som SKULLE HA lägenheten, så var det bara. Men hon tänkte INTE betala fullt pris! Sa hon. Herregud, man undrar ju vad det är för folk som kommer och tittar :D

2009-04-01 @ 21:32:24
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0