Tog handen ur rumpan..

Idag tog jag handen ur rumpan och gjorde något jag har velat göra så länge!
Jag gick till synsam och frågade om linser, har gjort det ett antal gånger, men det har aldrig blivit något mer med det.
Förren idag, hon sa att nu när jag ändå var där kunde vi göra undersökningarna som man ska göra för att skaffa linser.
Så nu är mina beställda, på torsdag nästa vecka ska dem ha kommit. Då ska jag få lära mig att sätta i och ta ur dem.
Lite nervöst är det. Men helt fantastiskt! Jag som har haft så svårt med mina glasögon. Eller jag älskar glasögonen, men jag tycker inte att jag passar i glasögon.

Så nu är det fixat :0)

Bilden är lånad av www.holstoptik.se

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har ju haft linser i flera år, för jag tycker inte heller att jag alls passar i glasögon.. och du kommer trivas så galet bra i linser, tro mig! :D

2009-04-16 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0