Svalde något stort i sömnen?

Helt sjukt, riktigt läskigt.

I natt drömde jag att jag fick för mig att svälja något, kommer inte ihåg vad det var, men stort var det.
Jag lyckas svälja det, men det fastnar mitt i halsen. I drömmen börjar jag hosta och försöker stoppa ned handen för att få upp det igen. Istället vaknar jag, av att jag känner att jag har något stort i halsen. Springer in på toaletten och försöker göra allt för att få bort det.

När jag sen förstår att jag aldrig får bort det, lägger jag mig i sängen igen. Väl där inne försvinner smärtan och känslan av att ha något stort mitt i halsen.

Det var riktigt, riktigt obehagligt.
Jag förstår fortfarande inte, hur jag kunde känna och må dåligt av det, när jag vaknat ur drömmen.
Ursh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0