Super söt!



Behövde ha en påse idag, så fick denna supersöta "påse" från synsam!
Jag älskar den! Har ALLTID varit svag för påsar, vet inte hur många jag har här hemma undan gömda i min ena garderob. Birkon bara skrattar åt det, för det är sällan jag använder dem. Men vissa är ju bara för söta/fina/vackra. Haha.

Aneldningen till att man behövde en påse är för att jag fick med mig några dubbelglasögon som jag ska använda för att träna upp mina muskler i ögonen som används då jag ska kolla på nära håll. SÅ nu ska jag leta rätt på en liten text och börja träna!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Joo, är närsynt tyvärr :( haft så i flera år som sagt. men men! i början när dom sätter in ena linsen på en så blinkar man som en tok! det känns väldigt underligt. men man vänjer sig så himla fort, lite småknepigt i början bara.. men man lär sig fort! folk kan tycka att det verkar så himla äckligt att man stoppar in en lins i ögat lixom.. men det är inte så farligt som det låter. det kommer du fixa galant! :)

2009-04-17 @ 00:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0