Mycket körning idag :)

Just nu känns allt så fantastiskt!

Jag och Birkon har varit ute och åkt lite granna!
Först till mormor, sen hem till mamma en stund, sen vidare ut och leta en "tack" present åt Linda (min trafiklärare).

Snart ska jag åka och hämta syrran i skolan och sen lämna henne i malsta!
Ska bli kul att se hennes min, för hon ringde och frågade hur det gick idag, då sa jag att det blev uppskjutet en vecka, för att Linda var sjuk och jag ville ha hennes bil! Om jag känner henne rätt, tror jag att hon kommer säga något med; Vad fan gör du? Var är mamma?!

Sen blir det träffa Madeleine, äta lite tårta som mamma jag och Birkon redan har gjort.

Ikväll blir det en sväng till pappa och lämna en borr!

Fullspäckad dag, jag gillart!

TACK, Mamma, Linda, Mats och Birkon för allt under den här perioden med körkortet.
Ni har verkligen stöttat en!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag då? Har inte jag stöttat dej?

2009-04-25 @ 08:18:40
URL: http://ronija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0