Min dator!

Äntligen har min dator kommit till elgiganten igen.
Så innan jobbet ska jag upp och hämta den!

Det skulle ta MAX fyra veckor. Seriöst, det har tagit TVÅ månader! Alltså 4 veckor för mycket!
Skulle gärna vilja begära att få ut något för det! Har ju verkligen behövt datorn, till allt plugg med teorin!
Har både lånat Fias och Mats dator, under den här tiden!

Tack underbara ni för att ni lånade ut den! Är evigt tacksam!

Till något helt annat, jag är super nöjd med jobbet, alla är jätte trevliga, lär mig saker och chefen är nog den bästa man kan få. Är helt chockad hur angagerad och trevlig han är. Känns nästan som han är en av "oss" anställda!

Har blivit så mycket piggare och gladare nu när jag arbetar. Veta att man får in en relativt stor lön (iaf mer än vad jag är van vid att få i slutet av månaden).

Ne nu ska jag sticka ut i vårvädret!




Kommentarer
Postat av: Erica

Ja helt värdelöst!

Men efter jag träffat dig så ringde mäklaren och ett utav alla par var verkligen JÄTTE intresserade och skulle sälja sin lägenhet på mån (skriva på kontrakt) sen ville dom har våran, så mäklaren sa att vi kanske skriver kontrakt nästa vecka... dock blev det ingen budgivning, men vi får iallafall priset vi gick ut med.. och det är ju alltid något. Hoppas dom inte får kalla fötter nu bara! :D Då hoppar jag från silosarna :P

2009-04-03 @ 17:46:06
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du kan begära ersättning för det.. det är bara säga att du verkligen behövt datorn för att plugga men inte kunnat. På el giganten är vi skyldiga att ersätta kunden om det tagit för lång tid.. 2 månader låter ju helt sjukt!

2009-04-04 @ 09:47:43
Postat av: Emelie

Tack Angelica. Kan man göra det även om jag har hämtat ut min dator nu?

Alltså, kan jag gå tillbaka och säga det?

Jag sa till dem att jag har fått lånat datorer och att jag verkligen har behövt det till körkortet.

2009-04-04 @ 10:45:08
URL: http://buumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0