Min dag

Dagen har jag för mesta dels umgåts med min kära mor.
Vi åkte först ned på stan, så fixade Marika hennes ögonbryn + fransar.
Sen åkte vi till Roslagsbro, för att Ronja skulle kolla på ett stall där dem hade islänningar.
Väl där fick jag veta att den lille flicka som var där, tydligen var min pyssling. Släkt överallt! Världen är bra liten.

Sen har mäklaren varit här idag och värderat vår lägenhet, 1 200 000 kr blev det just nu. Känns riktigt bra!
Så nu försvinner topplånet!

Nu på kvällen har jag och Birkon varit hos Anneli, suttit och snackat skit och sätt en sjukt rolig film, dock kommer jag inte ihåg vad den hette :P HAHA.

Försöker fördriva tiden nu, trodde det var nya avsnitt av  2 ½ män men icke. Så snart blir det läggdags, ska upp tidigt i morgon bitti.

Tack för pratstunden ikväll mamma & Mats. Behövde det!

Höres i morgon!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, så är det om man kommer ifrån norrtälje!!

Tur att jag inte har någon släkt alls i norrtälje då:p

2009-04-20 @ 23:02:16
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0