Lite smått och gott.

Nu på eftermiddagen har jag och mamma varit och shoppat lite.
Sen fick jag hem lite videung och påskris.

Så nu har jag dekorerat den ena iaf :)
Tack mormor för att du var ute och plockade det åt mig!

Sen fick jag en tidig påskpresent av mamma.
En mobiltelefon. En helt vanlig enkel telefon, utan massa krånliga saker så jag slipper få problem och att den ska hänga sig hela tiden. Alla mina nya med mycket finesser har hela tiden bara gått sönder. Så nu testar vi med denna :)

Nokia hade jag faktiskt på min första telefon, den fungerade hur länge som helst, så jag hoppas denna med gör det! Tack mamma!

Nu ska jag snart börja med maten, det blir kyckling idag!


Kommentarer
Postat av: Erica

Nej, vi har inte hört något nytt än :/ Mäklaren får inte tag på alla bla bla bla! Blir faktiskt riktigt less. Nu var det en tjej som hade ringt till mäklaren och var jätte intresserad så nu ska hon få en visning på tis kl 13.. SUCK!

2009-04-08 @ 21:20:36
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0