Letat presenter på stan!

Dagen har jag spenderat med syster!

Vi har letat present åt mamma, precis överallt! Men nu är vi klara!

Jag har fortfarande inte vant mig med att jag har körkort.
Blir galen alltså. Glömmer ALLTID att lägga fram P-skivan!
Idag gick jag 1½ timme på stan innan jag kom på att jag var tvungen att sätta fram den i bilen!
Jag och Ronja springer typ till bilen, jag lovar att jag trodde verkligen att jag hade fått min första bot! Men icke :) *pust*

Det är andra gången detta sker nu och det är jämt när Ronja och jag är ute och åker!
Får göra det till en vana att jämt sätta fram den där när jag parkerar!

Nu ska jag bara mysa framför teven tills älsklingen kommer hem!

Har fått in en teve i sovrummet nu, så underbart!
Men bara sladden kostade 300 kr, galet dyrt!
Grannarna blev nog inte så glada när vi började borra igår vid 22:30 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0