Klarade av att göra en retur!

Var uppe innan tuppen idag igen :)
Började jobba 6:15, som de tidigare dagarna i veckan!
Idag känner jag att allt börjar komma på sin plats, fortfarande är vissa saker svåra. Men man börjar komma in i det.
Kassan gick riktigt dåligt den första halvtimmen. Ville bara resa mig därifrån och gå. Men sen den återstående tiden (1½) gick fina fisken. När jag hade suttit en timme var allt felfritt :) Riktigt nöjd var jag.
Klarade till och med att göra en retur, använda mig av artikelfrågan etc :)

I morgon får jag sova lite längre iaf. Ska ut och köra lite med Linda vid 11 eller 12 nånting där, sen ska jag på möte till 13:45. Efter det blir det jobb igen. 14:00 - 19:10.

Jag vet inte, men jag känner mig så mycket gladare, kanske är för att jag nu har något att lägga all min överflödiga eneri på? Sen är det ju inte fel att tjäna pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0