Jag avskyr damm.

Under eftermiddagen har jag och Birkon tvättat, dammat och städat så mycket vi orkat här hemma.

Det är galet hur snabbt det blir skitigt! Jag menar, när jag inte arbetade gick jag varje dag och damma, dammsög och fixade, det var alltid rent. Men nu, jag trodde det var ett skämt när jag drog med dammtrasan vid fönstret. DET har ALDRIG varit så mycket damm där jag har bott förut. Ändå så var det inte alls länge sedan jag dammade :/
Så ja, det blir skitigare, när man arbetar och inte har tid eller lust att städa.

Men nu är det klart och om några timmar kommer Anneli förbi :)
Då blir det du är vad du äter och Grey´s anatomy.

Ne nu ska jag gå och mysa med min gubbe : )

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja men exakt. Det känns som att en sten har släppt från hjärtat! Man får som sagt vara glad att man ens får sitt pris som man går ut med i dagens läge!



Ja, min dag har varit kanon! Hur har din dag varit?

2009-04-15 @ 20:20:15
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Härligt tjejen! Finns inget bättre än att umgås med dom man tycker om! :)

2009-04-16 @ 15:24:28
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0