Jag älskar dig, av hela mitt hjärta!

Detta är mitt 500 inlägg här på blogg.se

Så jag tänker försöka uttrycka mina känslor för min sambo i detta!
Han vet gott och väl hur mycket jag älskar honom, men man kan aldrig säga, skriva om det för mycket!
Det är något man aldrig kan få nog av.

När du lämnar mig för att gå till arbetet, eller göra något annat, så tänker jag jämt på dig.
Varje gång du går ut genom dörren står jag fortfarande kvar och hoppas att du snart ska öppna igen. För varje dag som går blir jag bara mer och mer kär i dig. Du är det bästa i mitt liv, du får mig att skratta som ingen annan kan. Du får mig att känna mig betydelsefull!

Jag älskar dig som mest, när vi båda bara kan skaka loss och bete oss som två små barn. Det betyder att vi är så trygga i varandra, så vi kan göra vad som helst inför varandra. Det finns inte något negativt med dig. Jag är så lycklig att jag träffade dig, den 6 Juni 2003. Den dagen glömmer jag aldrig.

Eller den gången vi var hos dig och du ville berätta dina känslor för mig och att vi skulle vara tillsammans. Den gången, blev jag så förvirrad och trodde att du inte ville träffa mig mer. Men där på stolen, framför msn, frågar en vän: Är ni tillsammans nu? Jag hade ju ingen aning, när jag tittar bak på dig, gör du flera stora nickningar med ett stort leende. En magisk känsla var det, då visste jag att du enbart var min. 

Eller den gången då jag var så sjuk och du tvingar ut mig på cykeln och vi åker till vattnet, du säger med din vackra röst att du vill förlova dig med mig. Det var så romantisk, jag var så kär. Men galet nog, är jag ännu mer kär i dig nu.

Mina känslor kommer aldrig svalna, däremot konstigt nog, blir kärleken bara större och större för varje dag. Något jag aldrig trodde det kunde bli. För jag älskar redan dig av hela mitt hjärta!

Som du sa när jag åkte till Thailand, då vi tog varandras hand och du sa; Se vad bra våra händer hör ihop, vi kommer alltid vara tillsammans.

Nu över fem år senare, så är vi så lyckliga, det känns som att jag redan har allt som jag alltid har önskat mig. Tack för att du finns i mitt liv, du är mitt allt, Michel Daniel Palm.





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har haft båda "sorterna" av linser. Men nästan alla åren så har jag haft månadslinser, och de är verkligen bäst enligt mig! För det är mycket skönare att faktiskt kunna sova med dom om man så vill.

Vet du vad du ska få för linser?

2009-04-17 @ 00:18:40
Postat av: Nina

Men gud.. jag blev tårögd. Tänkte först när jag börjde läsa.. "yayaya det här är bara en upprepning av något dom flesta skriver var dag.." Men näe, det var fint skrivet, mycket fint skrivet! :)

2009-04-17 @ 11:03:35
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Nina

:) Allt OK med mig, känner att min förkylning börjar gå lite längre än vad jag räknat med, annars så! Själv då? Jaa, grymt väder, men lite småkallt!

2009-04-17 @ 11:49:50
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0