En dag efter jobbet

Slutade kl 19:10 idag, det har faktiskt gått riktigt bra!
Men tråkigt att sitta inne när det har varit sånt fint väder!

Unnade mig lite sol uppe i huset idag innan två, så fick ju känna på våår vädret lite i alla fall!

Idag hade jag och chefen en pratstund om hur han och jag tyckte det har gått den här veckan!
Han tyckte allt gick jätte bra, sa bara massa positiva saker, ens inte EN sak som var negativt :) DÅ kan jag lova att man blev riktigt glad! Själv trivs jag jätte bra där och alla är helt fantastiska! Kan verkligen se mig arbeta där tills jag vet vad jag vill arbeta med i framtiden! Just nu har jag ingen aning. Men det är ju jätte bra att få lite arbetserfarenheter och det kanske även hjälper en att få veta vad man vill göra?!

Nu sitter jag bara här, vid min älskade dator! Helt underbart att ha fått tillbaka den! Nästan så man vill pussa lite på den!
Bara att kunna gå in på SWEDBANKS hemsida och kunna betala räkningar, titta hur mycket stålar man har, är ju super! Har saknat det sååå!

Funderar just nu på att hoppa in i duschen och sedan lägga mig och glo på teve tills Birkon kommer hem. Men det blir nog lite data iaf, om jag känner mig själv rätt! :)

Hoppas alla haft en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: jossan

haha,, vafan! skulle jag ha gått barfota eller? :P

jaaa, det gör fett ont!

2009-04-03 @ 21:14:52
URL: http://josephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0