utmanad

Min kusin utmanade mig för två dagar sedan.
Att skriva ner fem gamla låtar som jag älskar och som jag aldrig kommer glömma.

Först blev jag sur för att hon hade utmanat mig, för alla som känner mig bra vet att jag är skit dålig på att komma i håg vad mina "favorit låtar" heter, haha. Eller alla namn över huvudtaget.
Men efter två dagar så har jag kommit på namnen och dessa fem låtar valde jag av den anledningen att jag har såå många underbara minnen till varje låt. Så här kommer dom, i oordning.

  • Falconer - The clarion call
  • Nicola - Don´t break my heart
  • F-R. David - words
  • Sting - Engliskman in New York
  • Sean Paul - Ever Blazin


    Jag utmanar ingen specifik, utan jag tycker att alla som läser det här blogginlägget iaf ska tänka igenom vilka sina favoritlåtar är. Som du har många minnen till. För nu när jag gjorde det, kan jag lova att jag fick många skrattanfall för mig själv. Så jag tycker alla ska göra detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0