Underbart

Det är så underbart att få känna sig hemma igen, helt hemma..

Jag trivdes jätte bra uppe i huset med familjen, men när man har bott ensamma i två år och sedan flytta hem igen blir det ganska ovant. Jag kommer sakna dem uppe i huset, riktigt, riktigt mycket. Men vi har inte längre än 5-7 minuter ifrån varandra.

Lägenheten är helt suverän. Passar oss perfekt, en aning större än domherren som sagt. Allt är perfekt, allt vi har önskat oss finns här, hur bra är inte det?

I morgon kommer en mäklare och ska värdera lägenheten. Ska bli riktigt intressant och se vad den är värd nu.. Mer blir det ju när badrummet är klart. Men nu är det bara att få ner lånen..

Josefin kom förbi under kvällen. Så trevligt och hon var super söt. Kom med en inflyttningspresent, en jätte fin blomma med kruka. En annorlunda blomma. Ska ta kort på den, riktigt snygg. Rosa och lila så fin, tack underbara kusin.
Vi såg på en film, Into the wild, mer än två timmar lång. Drama. Ja vi höll på att somna, men den blev bättre under sista timmen :P

Vi tog till och med en drink till rullen. Käkade lite onyttigt, men det var det helt klart värt. Kommer sakna dig kusin när du åker. varje gång när vi hittar tillbaka till varandra igen, åker du :(

Förresten, jävla systemkamera, ursäkta att jag svor. Men den fungerar ju inte och Daniel är borta. Så hur fasiken ska jag kunna göra klart våran uppgift? Ja suck, blir tokig..

Ne nu ropar Birre, ska ut och röka sen lägga oss och mysa lite innan lägg dags :)

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0