Tvättdag

Idag efter skolan kom Ronja förbi och snackade lite skit.

Kände mig lite tråkig av den anledningen att jag hade tvätten mellan 14-21:00. Fick ju springa fram och tillbaka hela tiden. Men hon förstår nog :) Den lille gullungen! Man saknar henne ganska mycket nu när man inte träffar henne varje dag. Tur som är ringer hon ganska ofta och frågar om vi kan ses, eller bara prata.
Tror faktiskt att hon saknar mig med.. :)

Vi tvättade tvättar enda till klockan 21:00. Kan ni fatta hur mycket tvätt det var då eller? Annars kanske vi brukar tvätta till 17:00 och sen får allt hänga i torken, men nej nej.  Det var fööör mycket tvätt.

Så vidriga tvättrum vi har alltså, riktigt gamla tvättmaskiner, inte tal om torktummlaren. Jag tror ens inte att den kan bli varm. Den som lägger i sina kläder i den grejen måste vara tokiga av den anledningen hur de ser ut. Fy fan!

Men skönt som det är ska vi få helt nya =) 

Nu har de bytt portdörren också, så nu är det inte lång tid kvar tills i får våran säkerhetsdörr :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0