Tröttnat totalt

Idag på fotolektionen mådde jag hur bra som helst. Efter den lektionen satt jag med Mickis och hennes vän och käkade lite frukost/lunch! Efter det sket sig allt.

Min mage började krångla lite lätt.. Sen blev allt bara värre och värre. Det spänner och värker i magen. Sen gick det upp mot halsen.. Fick bara svårare och svårare att andas.Sen kom illamåendet. Då gav jag upp,mår inte alls bra.
Hur ska jag orka med detta? Den hade ju just blivit så bra? Helt felfri har det varit!

Är det skolan? Vad i skolan är det som gör att jag mår så här? Jag förstår inte.

Orkar inte med detta.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch va jobbigt de låter :S

Hoppas de blr bättre!

fina bilder i headern btw ;)

2008-09-01 @ 12:31:31
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Hemsk att man ska vara tvungen att vänja sig till en sådan sak :S

2008-09-01 @ 12:33:48
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

OKej! Hoppas du mår bättre senare idag :)

2008-09-01 @ 12:37:39
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Erica

Men gumman! :/ Vad är det som händer med dig? :( Är det någonting som är jobbigt i skolan? Ush tycker så synd om dig!



Du kommer att bli säker gumman. Den dagen du bestämmer att utöka din familj och är 100% säker, då kommer du ha precis samma inställning som jag har. Det är ingenting som bara kommer, utan det är något man får jobba sig till.



Vi har lister kvar i köket och i hallen. Tyvärr så har det blivit en "småsak" efter det stora hela ( renoveringen ) så man har skjutit lite på det. Men lister gör så otroligt mycket!



ÅH! Älskar när man har varit på IKEA! :D Bara man har EN kasse där ifrån så gör det en sån otrolig skillnad i hemmet!



Hatar att tvivla och vara osäker? Vet hur det känns. Men ändå så vill man inte ge upp! Jag tycker du ska kämpa med skolan så länge du pallar. Det finns konvux senare i livet. Skolan är inte allt.



Jag vet att du är positiv! :) Men så fort lite av det negativt kommer in i ens liv så tycker man att det lyser mer om det negativa än det positiva. Men det är en del av livet. Man lär sig ALLTID något utav det.

Ja, jag försöker uppdatera så ofta jag kan :D Nu när jag är sjukskriven är det ju perfekt! :D

2008-09-01 @ 18:05:09
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: em

fyfan emelie, hoppas verkligen att det blir bättre snart! jag tycker så synd om dig som måste må sådär :(

2008-09-01 @ 19:40:15
URL: http://baramills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0