Tredje klagomålet!

Helt jävla sjukt! Nu har vi fått ett till klagomål.  Självklart av samma idiotiska granne!!!

Nu var det ju då för att rörmockarn var hos oss i fredags. Som vi inte hade något val att ta dit. Det var till och med så att fastighetsskötaren som sa att vi var tvugna att göra det + att de stod för kostnaden. Det lät ju för mycket nu igen... Gumman fick ju för tredje gången en hjärtinfarkt!
Jag förstår inte vad de har för liv, att klaga på andra? Har de aldrig renoverat? Ne tror fan knappast det. Blir så upprörd.

Idag kom Anders, han började på badrummet. Nu har de fixat fuktspärren och allt annat som ska på innnan kakel och klinker sätts. Två gånger dessutom, sen har de varit och hämtat allt material. Nu är badrummet en riktig härlig lila färg :) Men i morgon försvinner det. Vet inte hur mycket de hinner i morgon. Men en bit iaf... Så skönt att snart få ett fint badrum!

Det är ju badrummet och köket som är viktigtast enligt mig.. Iofs är sovrummet lika viktigt, det med. men ah :)

Nu är jag uppe i huset och är hundvakt. Är inte bara upprörd över att vi fått ett tredje klagomål utan också för att jag fått för lite pengar på båda lönerna. Första gången 500 kr och nu 900 kr..
Det är fasiken 1400 kr som jag kunde ha gjort massa annat roligt för! Sen är jag för FEG för att ta upp det med chefen.. + att jag har inte fått några lönespessar.. :/ Ska man inte få det? Hmm..

Inte min dag idag som sagt.. Kanske blir kvällen bättre. Annars får jag hoppas på en bra tisdag :)











Kommentarer
Postat av: josefinefia

vad i helvete, hur orkar dom klaga?

:S

2008-09-30 @ 17:21:04
Postat av: Erica

Skämtar du?! Fyfasiken säger jag bara för sånna grannar. Jag och Alexander hade sånna grannar där vi bodde tidigare. Och även fast det inte var vi så fick vi skiten! Sånna människor som inte tål ljud ska bosätta sig ute i skogen någonstanns!

2008-09-30 @ 19:04:46
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0