Sovmorgon

Åh så underbart. Idag fick jag sova ut, det blev till klockan 10.
Så skönt att vakna utvilad. Har ingen lektion förren klockan 14:30.

Igår kväll kom pappa och satt in blandaren, lådorna och vi la golv i vardagsrummet. Vi hann tyvärr inte göra klart hela så vi får fortsätta med det idag. Ska åka och köpa golv-tak lister idag med, så nu är det inte alls mycket kvar.

Fredag blir det städa ur alla renoveringsprylar och sen storstäda hela lägenheten, underbara mormor kommer och putsar alla våra fönster :) Skönt att slippa sånt, för jag hatar det verkligen ^_^

Hoppas nu bara att det inte blir mer bakslag för då blir det att flyttlasset går på lördag eller fredag eftermiddag.

Woho.

Kommentarer
Postat av: Erica

Du får jätte gärna berätta / skriva av dig om hur du mår för mig!



Precis så känner jag med Alexander. Han får mig alltid att se det positiva med allt och han är verkligen en kille man kan prata med. Som tyvärr är väldigt ovanligt så jag är glad att jag har hittat honom och att han finns i mitt liv. Vet inte vad jag skulle göra utan honom. Och det är så det ska kännas :) Då vet man att det är rätt!



Om du har mått bra hela sommaren, så måste det ju vara något med skolan ? :/ Har en kusin som mår precis som du gör. Men hon gav tyvärr upp. Hon jobbar ju nu, för jag fixade jobb till henne, men när vi blev "delade" i skolan så fick hon gå själv och då klarade hon det inte.

Det är bra att du inte ger upp! Man ska vara envis! Det kommer man långt på ;)

2008-09-03 @ 15:08:11
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack emelie :)

2008-09-03 @ 15:55:14
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Malin

oj du :p jag vet faktiskt inte. Måste dit snart iaf för att hämta mina bilder.. så att dem inte blir förstörda av att ligga där. Är du där varje dag? :)

2008-09-03 @ 23:53:20
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0